Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Κεκάκια τάρανδοι & έλκηθρα(Cupcakes reindeer & sledge)


Καλημέρα....καλή εβδομάδα.......τί θα λέγατε για ένα μαγικό μακρινό ταξίδι στην χώρα του Αη Βασίλη μ'αυτά τα μικρά ταρανδάκια με το κατακόκκινο έλκηθρο τους?Ετοιμαστείτε σε λίγο φεύγουμε να συναντήσουμε τον Αη Βασίλη!!!!Και να του πούμε τις ευχές μας και τις επιθυμίες μας....που είναι αρκετές.....Κεκάκια βανίλιας -πορτοκαλιού με αρωματικό  αφράτο γλάσο βανίλιας....μούρλια!!!Εχω ενθουσιαστεί με την αναμονή των γιορτών και με όλα τα καλούδια που θα σας ετοιμάσω στις επόμενες αναρτήσεις......Γίνανε ανάρπαστα.........ευτυχώς κράτησα κι ένα για μένα......καλά δεν έκανα?Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι Καλή Εβδομάδα!!!

Σας περιμένω στο blogospitaki mou.....για περάστε!!!

4 σχόλια:

  1. Υπέροχα είναι γλυκιά μου Έλενα, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα Ελενά μου... γεια στα χέρια σου!!
    Φιλιά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα ελενα κανεις τουρτες γενικα και για αλλους ενδιαφερομαι για μια για τις 26 δεκεμβριου μπορεις να την κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ναι απαντησε μου στο evicreation@yahoo.gr αν μπορεις στειλε μου το τηλεφωνο σου να επικοινωνήσω μαζί σου

      Διαγραφή