Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Christmas Cookie Party 2012


Χριστουγεννιάτικο  απογευματινό πάρτυ μπισκότων δεν είχα ξαναδιοργανώσει,κάθε φορά όταν πλησίαζαν το σκεφτόμουνα γιατί είναι και μία καλή ευκαιρία να συναντηθείς με τις κολλητές σου να πεις τα τρέχοντα νέα σου, να γελάσεις και να περάσεις ένα ευχάριστο απόγευμα πίνοντας καφεδάκι,αλλά οι υποχρεώσεις που προέκυπταν δε μου άφηναν χρόνο για να το πραγματοποιήσω.Χθες λοιπόν τα κατάφερα και με μεγάλη μου χαρά σας το παρουσιάζω.Είχε μεγάλη επιτυχία,όλες ξετρελάθηκαν με την ιδέα και θέλουν του χρόνου να το ξαναεπαναλάβουμε και φυσικά πρώτη και καλύτερη εγώ!!!Ηπιαμε το καφεδάκι μας τα παιδιά παίζανε στα δωμάτια τους με τους φίλους τους και όλοι περάσανε ένα όμορφο γευστικό απόγευμα.Οι πιατέλες γεμίσανε και αδειάσανε αρκετές φορές και δεν περίσεψε τίποτα.Για να δω τί θα φτιάξω για την Πρωτοχρονιά!!!Οι δυνάμεις μου σιγά σιγά με αφήνουν.Επεσε πολύ ψήσιμο αυτά τα Χριστούγεννα αλλά δεν πειράζει χαλάλι!!!Ας δούμε αναλυτικά τί πρόσφερα....
   Εδώ έχουμε τις μπουκίτσες χιονονιφάδες και τα τρυφερά φραουλένια λουλούδια στην μία διώροφη πιατέλα και στην δεύτερη  σοκολατένια, μαστιχωτά μπισκότα και μελένιες  αρωματικές μικρές μπουκίτσες  κυλησμένες στην άχνη!!!







Πρώτα πρώτα τα χριστουγεννιάτικα μου αστέρια με γεύση λεμόνι,οι χιονόμπαλες με ινδοκάρυδο,και τέλος τα βασιλοπιτοτρουφάκια βουτηγμένα στην σοκολάτα που όλοι ξετρέλαθηκαν!!!Μία αποτυχία φέρνει την ιδέα για μία άλλη νέα δημιουργία με φανταστικό αποτέλεσμα....!!!












Φυσικά οι κουραμπιέδες της μαμάς μου δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν,σοκολατένια cappucino  shortbread μπισκότα και ζαχαρένια αφράτα ιταλικά μπισκότα που λιώνουν στο στόμα....!!!












Εβαλα τις φίλες μου να ψηφίσουν το καλύτερο και ισοβάθμισαν τα εξής.........όχι άδικα βέβαια.....!!!
Εγώ να σας πω την αλήθεια λάτρεψα και τα σοκολατένια μαστιχωτά ζουμερά μπισκότα(χωρίς καθόλου αλεύρι).......και τα άλλα δύο βέβαια......σημασία έχει πως περάσαμε υπέροχα γευτήκαμε νέες  μοναδικές γεύσεις,παρασυρθήκαμε σε ένα γιορτινό ταξίδι μπισκότων και προπάντων γελάσαμε με την ψυχή μας!!!




Σας προτείνω να διοργανώσετε κι εσείς ενα τέτοιο κάλεσμα κι άν δεν θέλετε να κουραστείτε τόσο για να ετοιμάσετε διάφορα είδη μπισκότων μπορείτε να προτείνετε στις φίλες σας να φέρει η καθεμία το δικό της και να ανταλάξετε μερικά!!!(το κάνουν στο εξωτερικό)
Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα γλυκό πρωινό!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου