Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Τούρτα Μπομπ Σφουγγαράκης(Spongebob Cake)


Κι επειδή για μας ποτέ ΜΙΑ τούρτα δεν είναι αρκετή έφτιαξα και δεύτερη......με θέμα τον Μπομπ Σφουγγαράκη(λατρεία των μικρών φίλων) και την πήγα στο σχολείο του γιού μου για να σβήσουμε το κεράκι την κανονική μέρα γενεθλίων του.Περιττό να σας πω τί έγινε στο προαύλιο του σχολείου....τα παιδιά με ακολουθούσαν και ρωτούσαν συνέχεια άν είναι αληθινός,άν τρώγεται,άν την έφτιαξα μόνη μου.....όλα τα παιδικά ματάκια ήταν στραμένα πάνω μου!!!Μάλλον για να το πω καλύτερα πάνω στην Τούρτα που κρατούσα...κάτι τέτοιες στιγμές νιώθω ΤΟΣΟ περήφανη για την καλλιτεχνική μου ικανότητα στην ζαχαροπλαστική.....και μου δείνει ΔΥΝΑΜΗ να συνεχίζω κάθε μέρα να ανακαλύπτω κάτι καινούργιο.Η τούρτα πήρε την θέση της στο θρανίο του μικρού μου και δίπλα του οι καλοί του φίλοι,του τραγούδησαν όχι μόνο στα Ελληνικά αλλά και στα Αγγλικά και στα Κινέζικα.....χαχαχα είχε πλάκα.Κι επειδή η τούρτα ήταν αρκετή και περίσεψε κεράσαμε και την τάξη του  μεγαλύτερου αδερφού μας ....εκεί να δείτε Πανηγύρια.....!!!Ηταν ένα  από τα πιο όμορφα πρωινά της άνοιξης, με τόσα πολλά παιδικά χαμόγελα και φωνούλες......αυτή είναι η ζωή μας φίλοι μου μικρές στιγμές χαράς και ευτυχίας......ζείστε τες και μην αφήσετε κανένα μικρόψυχο να σας τις χαλάσει.Σας φιλώ γλυκά και σας αφήνω να απολαύσετε μερικές από τις φωτογραφίες!!!
 Ο Μπομπ Σφουγγαράκης και το χάμπουργκερ του!!!!











Ο  φίλος του Μπομπ ο Πάτρικ!!!!











Αυτά από μένα για σήμερα αγαπημένοι μου φίλοι....σας εύχομαι μία όμορφη γλυκιά ημέρα όπως ήταν και η δική μου!!!

10 σχόλια:

  1. Έλενα τι να πώ ζωγράφισες πάλι θα πώ απλά τέλειααααα!!!!Φιλιά να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδάνθη μου χρόνια σου πολλά και από εδώ,τις ευχές μου σου τις έστειλα στο μπλογκ σου....κρίμα να μην μπορώ να φτιάξω κάτι και να στο στείλω....είμαστε λίγο μακριά....!!!!χρόνια σου πολλά και πάλι!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,τα χρειάζομαι!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά στον Σπύρο και από εμάς.Συγχαρητήρια για όλα όσα έχεις δημιουργήσει.είναι όλα καταπληκτικά. μπράβο και εις ανώτερα.προσπαθώ εδώ και καιρό να σου στείλω μήνυμα.φιλιά Άντζελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντζελίνα μου σ'ευχαριστώ γαι τις ευχές σου,να που τα κατάφερες και μπήκες στην παρέα μας,φιλιά πολλά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η τούρτα του Σπύρου σας!! Ο αγαπημένος των πιτσιρικιών, Μπομπ Σφουγκαράκης και το καβουροπάτι του, παρέα με τα φιλαράκια του. Ο μικρός και οι φίλοι του θα έμειναν με το στόμα ανοικτό!! Άξια μαμά!!Και του χρόνου.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου,ναι τα παιδιά ενθουσιάστηκαν....είναι όμορφο να βλέπεις τις παιδικές φατσούλες τόσο χαρούμενες!!!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω άλλα σχόλια, πια!!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ !
    Να κανονίσουμε να βρεθούμε τώρα που τελειώνουν τα εξωσχολικά. Ουφ, κουράστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ φιλεναδίτσα μου......κι εμένα μου άρεσε...ΠΟΛΥ!!!Ναι θα το κανονίσουμε σύντομα!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή