Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Pink zebra birthday cake

Mία τούρτα αφιερωμένη στην αγαπημένη μου αδερφούλα που σήμερα έχει τα γενέθλια της.....είναι έκπληξη δώρο με την αγαπημένη της γεύση μόκα!Ναι, ναι αδερφούλα είναι μόκα που σου αρέσει και σιροπιασμένη με  έντονο espresso  σιρόπι πολύ γευστική πραγματικά την έχουμε δοκιμάσει ήδη.Εχει μείνει η μισή θα το διαπιστώσετε παρακάτω!!!ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!!!Να σε χαιρόμαστε και να είσαι πάντα καλά!Εγώ σε γιόρτασα πάντως πίνοντας καφέ παρέα  με την γειτόνισσα και δοκίμασε και την τούρτα που σου έφτιαξα!!!Τί να σε κάνω μου πέφτεις λίγο μακριά!!!Θα ανταμώσουμε σύντομα,το Πάσχα φτάνει.Ελπίζω να σου άρεσε η έκπληξη που σου ετοίμασα,αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε σένα.....τί άλλο θες?Να ξέρεις ότι σε αγαπώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!και είσαι πάντα μέσα στο μυαλό μου τί κι άν μας χωρίζουν κάποια χιλιόμετρα!Φιλιά!!!




και το εσωτερικό του pink zebra cake.......
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Έλενά μου!Να χαίρεσαι την αδερφούλα σου πολύχρονη εύχομαι ότι καλύτερο!
    Γεια στα χέρια σου είναι εξαιρετική η τούρτα που της αφιερώνεις μπράβο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελένη μου,καλή εβδομάδα και σε σένα,μου άρεσε κι εμένα πολύ αυτή η ιδέα που είχα να της φτιάξω κάτι!!Ελπίζω να της αρέσει,ακόμη δεν την είδε,ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  2. Φαινεται απλό και ειναι υπέροχο Έλενά μου, καλό μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ βρε Έλενα, δεν παίζεσαι! Καλό μου, έφτιαξες τέτοια υπέροχη τούρτα-μεγαλούργημα, ενώ δε θα τη δεις για της σβήσετε τα κεράκια;;;; Δηλαδή, αν την αντάμωνες, τι θα ετοίμαζες;;;;
    Χρόνια πολλά στην τυχερή αδερφή της Έλενας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ Κατερινάκι μου,ήταν μία ιδέα έκπληξη που σκέφτηκα για την αδερφή μου που έστω και από μακριά....τουλάχιστον την είδε σε φωτο.Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου θα τις μεταβιβάσω!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη για άλλη μια φορά!!!!!!!!!!! Μπράβοοοοοοοο!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή